Zwroty

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęła wskazana data, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru. Dzień zwrotu jest liczony od dnia otrzymania przesyłki (włącznie), do dnia nadania przesyłki zwrotnej.

Aby dokonać zwrotu, przesyłka nie może nosić znamion użytkowania, musi być odesłana w takim stanie, w jakim Klient ją otrzymał (w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

W pierwszej kolejności prosimy o informację mailową o wysłaniu paczki zwrotnej, obowiązkowo WRAZ Z NUMEREM NADANIA PRZESYŁKI. Musi ona być odesłana w oryginalnym opakowaniu. Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta.

Jeśli chcesz zwrócić/wymienić swój zakup, wydrukuj i wypełnij poniższy formularz.

Formularz zwrotu >

Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu/wymiany. ZWROT NALEŻY ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT do paczkomatu InPost

Adres do zwrotów:
Beauty Armia / +48 534908735 / kontakt@beautyarmia.pl / Paczkomat SQD01M / ul.Puszczyka 2, 05-101 Skierdy

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Reklamacje

Wszystkie paczki są przez nas pakowane z największą starannością. Robimy wszystko, by produkty były odpowiednio zabezpieczone i by nie doszło do uszkodzeń w trakcie transportu.

Protokół szkody
Gdy widzisz, że paczka jest uszkodzona, możesz odmówić jej przyjęcia. Najlepiej od razu spisz i uzupełnij protokół szkody z kurierem, a także skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na adres: kontakt@beautyarmia.pl

Protokół rozbieżności
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji, a także skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na adres: kontakt@beautyarmia.pl.

Produkt niezgodny z opisem
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, skontaktuj się z nami telefonicznie tel.: +48 534 908 735 lub wysyłając e-mail na adres: kontakt@beautyarmia.pl.

Postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji na twój mail i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Pobierz wzór zgłoszenia reklamacji >